Cum sa faci e-commerce pentru gravide – ZF LIVE

Ca tot sunt intrebata la fiecare interviu despre provocarile din viata unui antreprenor in Romania, cu o seara inainte de interviul live de la Ziarul Financiar, cei de la firma de IT Hollo Marketing (un anume Andrei Juganaru) au reusit sa stearga toate produsele din magazinul meu online fara sa faca niciun backup inainte, eu aparand in fata audientei acestui ziar fara sa am ce prezenta.

Despre baietii astia habarnisti cu firma de IT o sa va povestesc intr-un post ulterior, acum sunt ocupata cu actele de judecata, pentru ca o voi face in speranta ca nu vor mai tepui si alti antreprenori si pana atunci puteti urmari intreg interviul aici.

ZF LIVE. Claudia Ştirbei, Mama Boutique: „Aducem colecţiile din Polonia şi Franţa, la noi nu se produc haine pentru femeile însărcinate“

Articol de: Alexandra Marcu

Mama Boutique, unul din cele mai cu­nos­cute magazine online de haine pentru gravide, a avut o cifră de afaceri de peste 80.000 de euro în 2015, iar pentru anul acesta estimează o creştere a businessului cu peste 40%.

„De la începutul anului şi până acum, avem o creştere de circa 40 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut“, a spus Clau­dia Ştirbei, proprietara Mama Bou­tique, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Antreprenoarea şi-a dat seama că perioada de maternitate îi oferă oportuni­tatea de a pune bazele propriei afaceri şi a ţintit o nişă încă nedezvoltată în România, şi anume comerţul online cu haine pentru femeile gravide sau proaspăt devenite mame. „În străinătate există o întreagă industrie cu diverse colecţii  de haine pentru femeile în­săr­cinate, însă la noi această nişă nu era dez­voltată aproape deloc.“ Investiţia iniţială a fost de circa 20.000 de euro, iar cea mai mare parte din profit se reinvesteşte în dezvoltarea conceptului. „La început nu aveam nicio idee despre ce înseamnă businessul online, atunci era total diferit faţă de acum. Lumea nu era atât de receptivă la cumpărăturile online.“

Claudia Ştirbei organizează de două ori pe an prezentări de modă cu femei gravide. „La prezentare participă primele femei înscrise, indiferent de înălţime, greutate sau forma corpului.“

Mama Boutique colaborează cu furni­zori din Polonia şi Franţa, antrepre­noarea punctând faptul că în România nu se produc haine pentru femeile însărcinate. „Am lucrat şi cu Anglia, dar cred că vom renunţa la ei având în vedere şi problemele pe care le ridică Brexitul. Este mai uşor de lucrat ca şi costuri cu ţări din Uniunea Europeană“, a spus Claudia Ştirbei la ZF Live.

În ceea ce priveşte Mama Boutique, antreprenoarea are în plan dezvoltarea mai multor categorii de produse pe care le cer gravidele, mutarea showroomlui într-un spaţiu mai mare şi creşterea cifrei de afaceri. Înainte de a începe propria afacere, Claudia Ştirbei a lucrat timp de 8 ani la o companie de turism pe zona de corporate.

Citeste mai mult pe Ziarul Financiar.ro sau urmareste video-ul 🙂 .

#wowmom

Instagram