Somnul de frumusețe și ridurile

Cum este posibil ca poziția ta de dormit să dăuneze vârstei pielii mai repede? Știai că a doua cauză cea mai comună a ridurilor este somnul?


Acest lucru poate fi o surpriză pentru tine, dar somnul este, de fapt, a doua cauză cea mai comună a ridurilor. După expunerea la razele soarelui sau la razele ultraviolete, așezarea feței într-o pernă poate, “ștampila” riduri pe piele.

1. Să dormi pe stomac Verdict: Poziția cea mai gravă

A dormi cu fața în jos pe stomac este posibil cea mai proastă poziție de dormit când vine vorba de prevenirea ridurilor de somn. Te-ai trezit vreodată cu o “față de pernă” – cu linii verticale sau semne de pernă peste tot? Dacă da, aceasta este o previzualizare a ridurilor induse de somn care se formează pe față, de obicei începând cu liniile de frunte.

2. Doar pe o singură parte Verdict: Nu este recomandat (deși benefic în alte moduri)

Deși dormitul pe o parte a fost dovedit a fi benefic pentru sănătatea ta, poate crea, de asemenea, linii verticale pe obraji și bărbie. Acest lucru întăreste, de asemenea, ridurile verticale de expresie, cum ar fi liniile de încruntare și liniile din jurul buzelor. Pentru a evita acest lucru, încercați să alterați părțile pe care dormiți în fiecare noapte pentru a “micșora” efectele.

3. Să dormi pe spate Verdictul: cea mai bună poziție

Cel mai bun mod de a evita ridurile de somn este de a evita contactul facial cu perna. Nu numai că eliminarea oricărui contact facial cu perna vă ajută să evitați ridurile de somn. Este o modalitate excelentă de a preveni orice ruptură provocată de bacteriile pe pernă. În plus, această poziție permite, de asemenea, fluidelor din corpul dvs. să se scurgă în mod corespunzător, ceea ce impiedică acei ochi umflați de dimineață!


#perna #riduri #somn #somndefrumusete

 

Inscriere newsletter 

©2020 by www.wowmom.ro®