Somnul de frumusete si ridurile

Cum este posibil ca pozitia ta de dormit sa dauneze vârstei pielii mai repede? Stiai ca a doua cauza cea mai comuna a ridurilor este somnul?


Acest lucru poate fi o surpriza pentru tine, dar somnul este, de fapt, a doua cauza cea mai comuna a ridurilor. Dupa expunerea la razele soarelui sau la razele ultraviolete, asezarea fetei într-o perna poate, “stampila” riduri pe piele.


1. Sa dormi pe burta


Verdict: Pozitia cea mai grava


A dormi cu fata in jos pe stomac este posibil cea mai proasta pozitie de dormit cand vine vorba de prevenirea ridurilor de somn. Te-ai trezit vreodata cu o “fata de perna” – cu linii verticale sau semne de perna peste tot?

Daca da, aceasta este o previzualizare a ridurilor induse de somn care se formeaza pe fata, de obicei incepand cu liniile de frunte.


2. Doar pe o singura parte


Verdict: Nu este recomandat (desi benefic in alte moduri)


Desi dormitul pe o parte a fost dovedit a fi benefic pentru sanatatea ta, poate crea, de asemenea, linii verticale pe obraji si barbie. Acest lucru intareste, de asemenea, ridurile verticale de expresie, cum ar fi liniile de incruntare si liniile din jurul buzelor. Pentru a evita acest lucru, incercati sa alterati partile pe care dormiti in fiecare noapte pentru a “micsora” efectele.


3. Sa dormi pe spate


Verdictul: cea mai buna pozitie


Cel mai bun mod de a evita ridurile de somn este de a evita contactul facial cu perna. Nu numai ca eliminarea oricarui contact facial cu perna va ajuta sa evitati ridurile de somn. Este o modalitate excelenta de a preveni orice ruptura provocata de bacteriile pe perna. In plus, aceasta pozitie permite, de asemenea, fluidelor din corpul dvs. sa se scurga in mod corespunzator, ceea ce impiedica acei ochi umflati de dimineata!