Vitaminele la 30+, 40+, 50+

WoW MoM, nu mai porți rochia de acum 10 ani, nici culoarea părului nu mai e aceeași. Ți-ai schimbat tunsoarea, garderoba, poate și o parte dintre prieteni. Dar, și corpul tău are nevoie de schimbări regulate. Iar toate astea trebuie făcute conform vârstei pe care o ai.

La 30 de ani ești încă într-o descoperire permanentă. Afli cu ce se mănâncă viața. La 40 ești wow, ești independentă, cel mai probabil ești măritată, poate ai și un copil, un loc important în companie. La 50 începi să te bucuri de toată alergătura. Tragi aer în piept și privești cu bucurie că a meritat tot ce ai făcut.

Corpul tău are nevoie de vitamine și îngrijire. Îi trebuie carburant pentru lungul drum pe care îl aveți de parcurs împreună. Iar vitaminele nu se iau după ureche.

La 30 de ani magneziul este aliatul tău. Un mineral WoW ce participă la mai bine de 300 de procese metabolice. Carenţa de magneziu este asociată cu rezistenţa la insulină, simptom care duce la diabet şi alte boli cronice.

Magneziul este considerat un adevărat purificator pentru organism. Un nivel optim de magneziu în corp scade riscul de cancer. Asigură sănătatea inimii, cea nervoasă și musculară.

Iar magneziul se absoarbe de 10 ori mai mult dacă este pulverizat direct pe piele. Am povestit despre asta într-un articol recent.

Tot la 30 de ani ai nevoie de acizii grași Omega 3. Ajută la reducerea riscului de infarct miocardic. Încearcă să îi procuri din alimentație – somon, macrou, hering, sardine, păstrăv. Schimbă uleiurile vegetale cu cele din soia, cocos, avocado. Semințele de in, nucile și germenii de grâu sunt și ele foarte bogate în omega 3.

La 40 de ani trebuie să ai grijă de sănătatea ochilor tăi. Știu, de cele mai multe ori te ocupi de ei doar când apare vreo problemă. Însă, prevenția este cea mai bună. Vitamina A întârzie apariția cataractei, vitamin E este recomandată miopilor. Iar vitaminele B2, B6 și B9 ajută la reducerea oboselii oculare.

Vitamina D este foarte importantă începând cu 40 de ani. Popular i se mai spune și vitamina soarelui. Aceasta menține sănătate sistemului osos. Există chiar dovezi concrete că poate fi un mare ajutor în prevenirea și tratarea cancerului de colon, de sân sau de prostată.

Cele mai bogate surse naturale sunt peștele, lactatele, gălbenușul de ou, merele și ficatul de vită. Vitamina D se poate lua inclusiv de la soare, însă aveți grijă ce expunerea prelungită.

La 50 de ani dezvolți un risc foarte mare pentru osteoporoză. Calciul este un mineral vital. Conferă duritate oaselor. Sursele naturale pentru calciu sunt produsele lactate, legumele frunzoase verzi, arpagicul, sardinele, moluștele sau stridiile. Sucul de  portocale conține și el cantități de calciu asemănătoarea cu laptele.

Tot la 50 de ani ai nevoie și de potasiu. Acesta este responsabil cu sănătatea inimii. Sursele excelente de potasiu sunt cartofii, brocoli, orezul brun, avocado, spanacul, bananele, fructele deshidratate, mazărea sau fasolea.

Folosim cookies pe revista noastră pentru a-ți asigura o experiență wow!

Te rugăm să accepți. De asemenea, ai posibilitatea să refuzi, fără ca acest fapt să te împiedice să vizitezi site-ul nostru. În orice caz, e bine să citești Notificarea privind protecția datelor cu caracter personal din subsolul site-ului.